مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 16:072022-02-10سياسي

بیشتر گله مندی های مردم از نحوه برخورد در بعضی ادارات است


امام جمعه ملایر با تاکید بر اینکه بیشتر گله مندی های مردم از نحوه برخورد در بعضی ادارات است خواستار برخورد کریمانه با مردم در ادارات و دستگاه های مختلف از جمله فرمانداری، - ایسنا/همدان امام جمعه ملایر با تاکید بر اینکه بیشتر گله مندی های مردم از نحوه برخورد در بعضی ادارات است خواستار برخورد کریمانه با مردم در ادارات و دستگاه های مختلف از جمله فرمانداری، نیروی انتظامی، دادگستری، بیمارستان و دیگر ادارات شد.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری روز پنج شنبه 21 بهمن ماه در آیین بزرگداشت مرحوم آیت الله سید محمد میرشاهولد و روز ملی ملایر گفت: مردم پای انقلاب ایستاده اند و ما باید با رفتار مناسب و تکریم ارباب رجوع، انقلابیونی که پای انقلاب ایستاده اند را نگه داریم.

وی با اشاره به ضرورت تکریم ارباب رجوع، تصریح کرد: در تصویب مبالغ جریمه ها، درآمد مردم را مد نظر داشته باشید به طوری که جریمه ها بر اساس توان مردم باشد.

برقراری با تاکید بر اینکه بیشتر گله مندی های مردم از نحوه برخورد در بعضی ادارات است خواستار برخورد کریمانه با مردم در ادارات و دستگاه های مختلف از جمله فرمانداری، نیروی انتظامی، دادگستری، بیمارستان و دیگر ادارات شد.

امام جمعه ملایر ادامه داد: اینکه مشکل مردم را مشکل خود بدانیم و برای رفع آن اقدام کنیم، معنای انقلابی بودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشتر گله مندی های مردم از نحوه برخورد در بعضی ادارات است

بیشتر گله مندی های مردم از نحوه برخورد در بعضی ادارات است