مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 16:072022-02-10سياسي

بازگشت بودجه تخصیص یافته آذربایجان شرقی به تهران، ضعف مدیریتی را نشان می دهد


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه بخشی از بودجه تخصیص یافته که حق استان بوده، به تهران بازگشته است که این امر ضعف مدیریتی استان را نشان می دهد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه بخشی از بودجه تخصیص یافته که حق استان بوده، به تهران بازگشته است که این امر ضعف مدیریتی استان را نشان می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم روز پنجشنبه، 21 بهمن ماه با حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اظهار کرد: اگر رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به مسائل بودجه ای اشراف کامل داشته باشد، می تواند اقدامات موثری را در این ارتباط انجام دهد و جلوی بازگشت بودجه به تهران را بگیرد.

وی افزود: در برخی از دستگاه ها مدیران با نحوه هزینه کرد بودجه آشنایی کامل ندارند و همین موضوع موجب می شود بخشی از بودجه استان به تهران بازگردد که جلوی این اتفاق باید گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی نقشی حساس و خطیر در استان داشته و مدیران و کارشناسان این سازمان مشاوران امین مسئولان ارشد استان به شمار می روند.

وی با بیان اینکه سازمان مدیریت و برنامه ریزی را موتور محرکه ادارات و دستگاه های استان عنوان کرد و گفت: هدایت و راهبری برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت بودجه تخصیص یافته آذربایجان شرقی به تهران، ضعف مدیریتی را نشان می دهد

بازگشت بودجه تخصیص یافته آذربایجان شرقی به تهران، ضعف مدیریتی را نشان می دهد