مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 16:122022-02-10سياسي

26 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد اهر اهداء شد


ه مناسبت ایام الله دهه فجر و با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان ارشد اهر، مراسم اهداء 26 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی ه مناسبت ایام الله دهه فجر و با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان ارشد اهر، مراسم اهداء 26 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان برگزار شد.

غلامعلی ملامهدی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در این مراسم گفت: امسال در گرامیداشت ایام الله دهه فجر، 110 سری جهیزیه در استان بین نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد توزیع شد و آخرین مرحله از این حمایت ها در اهر نیز امروز در حال برگزاری است.

وی گفت: تا پایان سالجاری 900 سری جهیزیه در حال آماده شدن هستند که امیدواریم تا نیمه دوم اسفند ماه بین نوعروسان استان توزیع شود.

وی، ضمن قدردانی از حمایت های همه جانبه حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و کلیه ی مسئولان استانی و شهرستانی در تهیه و اهدای این کمک ها به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان افزود: امیدواریم با همراهی همه ی مسئولان و خیرین دیگر در استان شاهد نبود جهیزیه برای نوعروسان نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد اهر اهداء شد

26 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد اهر اهداء شد