مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 16:522022-02-10اقتصادي

مجتمع صنعتی اسفراین تندیس مسئولیت پذیری اجتماعی را گرفت


مجتمع صنعتی اسفراین در چهارمین اجلاس سراسری مسئولیت پذیری اجتماعی با رویکرد تکریم از چهره های نامی صنعت و اقتصاد کشور توانست تندیس مسئولیت پذیری اجتماعی را بگیرد.

- مجتمع صنعتی اسفراین در چهارمین اجلاس سراسری مسئولیت پذیری اجتماعی با رویکرد تکریم از چهره های نامی صنعت و اقتصاد کشور توانست تندیس اجلاس را به عنوان یکی از صنایع مسئولیت پذیر کشور کسب کند.

معاون اداری و پشتیبانی مجتمع صنعتی اسفراین در این خصوص اظهار کرد: این افتخار بزرگ، نشان دهنده نگاه های متفاوت مدیریت عامل و اقدامات بزرگ مجتمع در حوزه مسئولیت اجتماعی است که سبب ایجاد موج مهربانی شده و مردم را از آن بهره مند کرده است.

سعید ملایی گفت: در این راستا طی سال های اخیر در مجتمع صنعتی اسفراین تلاش شده است در زمینه مسئولیت اجتماعی عملکردی منسجم تر و همسو با نیاز واقعی محیط پیرامونی نهادینه شود و در این میان نقش شرکت های فعال در حوزه صنعت و مسئولان جوامع محلی برای شناسایی نیازمندی های واقعی و رفع کمبودها بسیار مهم است تا سرانجام جوامع محلی از این اقدام ها بهره مند شوند.

گفتنی است توانمندسازی سازمان ها و شرکت ها در زمینه مسئولیت اجتماعی، بررسی جایگاه اخلاق CSR در فعالیت های تولیدی–خدماتی بنگاه های تجاری اقتصادی، ارتقاء سطح مشارکت سازمان ها و شرکت ها در حوزه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع صنعتی اسفراین تندیس مسئولیت پذیری اجتماعی را گرفت

مجتمع صنعتی اسفراین تندیس مسئولیت پذیری اجتماعی را گرفت