مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 16:522022-02-10سياسي

افتتاح 47 پروژه با اعتبار 131 میلیارد تومان در شهرستان شمیرانات


47 پروژه با اعتبار 131 میلیارد تومان در شهرستان شمیرانات افتتاح و کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شمیرانات، افتتاح 47 پروژه با اعتبار 131 میلیارد تومان و کلنگ زنی 5 پروژه به اعتبار 21 میلیارد تومان در شهرستان شمیرانات کلید خورد.

سید عباس جوهری معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران ظهر امروز پس از غبارروبی امام زاده علی اکبر(ع) چیذر پروژه های ساختمان امداد آب و فاضلاب ناحیه 2 و تعویض تاور و ارتباط شبکه 20 کیلووات لواسانات و رودبارقصران و احداث پل شهید حاج قاسم سلیمانی حاجی آباد را افتتاح کرد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران در حاشیه آیین افتتاحیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز در شهرستان شمیرانات افتتاح پروژه هایی را داریم که حاصل زحمات همه مسئولین در جای جای دستگاه های اجرایی این شهرستان است که شامل 47 پروژه با اعتبار 131 میلیارد تومان در خدمت مردم قرار می گیرد.

وی گفت: در این افتتاحیه هایی که در استان تهران داریم مجموع 1196 پروژه در کل استان تهران به بهره برداری می رسد حدود 20 هزار شغل برای نسل جوان  ایجاد می شود.

  معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران بیان کرد: ما باید بر خودمان فرض بدانیم افتتاح این پروژه ها و این گام هایی که برداشته می شود که باید حتما با شتاب و تلاش مجاهدانه بیشتری تقدیم مردم بشود کوچک ترین قدمی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 47 پروژه با اعتبار 131 میلیارد تومان در شهرستان شمیرانات

افتتاح 47 پروژه با اعتبار 131 میلیارد تومان در شهرستان شمیرانات