مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 17:122022-02-10سياسي

پرونده های کثیرالشاکی شناسنامه دار شوند


رییس کل دادگستری استان تهران، گفت: رییس دادگستری شهرستان اسلامشهر باید در هفته 2 روز را برای رسیدگی به پرونده های مسن اختصاص دهد و کمیته رفع اطاله دادرسی تشکیل دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی القاصی مهر صبح امروز 21 بهمن ماه از دادگستری و دادسرای اسلامشهر بازدید کرد و در جریان امور این واحد قضایی قرار گرفت.

القاصی مهر در این بازدید که بیش از 7 ساعت به طول انجامید، تاکید کرد: واحد بازبینی پرونده ها در دادگستری اسلامشهر باید تقویت شود زیرا بازبینی پرونده ها کمک می کند پرونده ها بدون نقص به جریان بیفتد، اطاله دادرسی و در نتیجه نارضایتی ها کاهش پیدا کند.

رییس کل دادگستری استان تهران در این بازدید به نحوه بایگانی پرونده ها انتقاد کرد و گفت: پرونده های قدیمی باید به بایگانی منتقل شود و نظم در دادگستری ها حاکم باشد.

همچنین در جریان این بازدید تعدادی از کارمندان دادگستری اسلامشهر در محل کار خود حضور نداشتند که این موضوع با انتقاد رییس کل دادگستری تهران مواجه شد.

روزهای پنجشنبه روز کاری است القاصی مهر بابیان اینکه تمام کارمندان دادگستری باید روزهای پنجشنبه در محل کار حاضر باشند، گفت: با تعطیلی دادگستری ها در روز پنجشنبه حقوق مردم از بین می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده های کثیرالشاکی شناسنامه دار شوند

پرونده های کثیرالشاکی شناسنامه دار شوند