مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 17:372022-02-10سياسي

نوبخت: واحدهای فعال صنعتی شهرستان ساری حمایت می شوند


طرح حمایت از واحدهای فعال صنعتی شهرستان ساری را با هدف حمایت از توسعه اقتصادی شهرستان ساری به صورت ویژه پیگیری می کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدعلی نوبخت امروز در مراسم افتتاح پروژه استفاده مجدد از ضایعات واحد تولید خرده چوب و راه اندازی مجدد دستگاه گرانوله ساز کارخانه کود آلی مازندران، اظهار کرد: انقلاب اسلامی سیره نبوی، مدیریت علوی، عملکرد حسینی و نظام اندیشه فاطمی ما را به سمت تمدن مهدویت هدایت کند.

وی با اعلام اینکه ما انقلاب کردیم که به استقلال و آزادی برسیم، گفت: با تقویت انقلاب اسلامی برای مردم و کشورمان حق انتخاب قائل شدیم که  زمینه توسعه را در کشور فراهم کنیم.

فرماندار ساری خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی زمینه تقویت امید و نشاط آفرینی را در جامعه فراهم کرده است، بالندگی، بزرگی، منش، منزلت، کرامت، مهربانی و شرافت از مولفه های اصلی انقلاب اسلامی ایران است که تاکنون ملت و حاکمیت به دنبال این موضوع هستند.

وی با اعلام اینکه انقلاب اسلامی ما با شعار دفاع و حمایت از محرومان و مستضعفین و با تکیه بر خدا باوری و مردم داری به پیروزی رسیده است، گفت: همه مسؤولان نظام خادم ملت هستند، شان منزلت ما در خدمتگزاری به مردم تعریف شده و در این مسیر پرهیز از تجمل گرایی و توجه به محرومان تعریف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبخت: واحدهای فعال صنعتی شهرستان ساری حمایت می شوند

نوبخت: واحدهای فعال صنعتی شهرستان ساری حمایت می شوند