مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 17:522022-02-10سياسي

شرکت های ملی در خوزستان به وظایف خود در بحث اشتغال عمل کنند


فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: شرکت های ملی و شرکت هایی که مستقیما به مرکز متصل هستند به وظایف خود در خوزستان در بحث اشتغال به درستی عمل کنند.

- ایسنا/خوزستان فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: شرکت های ملی و شرکت هایی که مستقیما به مرکز متصل هستند به وظایف خود در خوزستان در بحث اشتغال به درستی عمل کنند.

سردار حسن شاهوارپور در آیین افتتاح پروژه های عمرانی به مناسبت دهه مبارک فجر که امروز 21بهمن ماه در محل پست برق پیروزان اهواز برگزار شد، ضمن گرامی داشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: امیدواریم افتتاح طرح های عمرانی در خوزستان گامی در جهت اقداماتی باشد که مردم چشم انتظار از نظام، دولت و مسئولان دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: امیدواریم بتوانیم با همکاری، همراهی و هم افزایی، تلاشی جهادی را برای جبران عقب افتادگی ها در بخش های مختلف استان به ویژه زیرساخت ها که دغدغه اصلی مردم است انجام دهیم.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه مساله برق یکی از دغدغه های اصلی مردم است، گفت: کسری برق امسال بسیار نگران کننده بود اما امیدواریم در سال 1401 بحث کسری برق به ویژه در پیک مصرف نداشته باشیم و بخش عمده ای از این کسری ها جبران شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های ملی در خوزستان به وظایف خود در بحث اشتغال عمل کنند

شرکت های ملی در خوزستان به وظایف خود در بحث اشتغال عمل کنند