مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 17:522022-02-10سياسي

رتبه بندی معلمان یک گام دیگر به اجرایی شدن نزدیک شد


مجلس شورای اسلامی طی روزهای اخیر در کمیسیون تلفیق با اقدامی قابل توجه اعتبار 25 هزار میلیارد تومانی برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان در سال 1401 را به 40 هزار میلیارد تومان افزایش داد.

- معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به دستور رییس جمهور به معاون اول و وزیر آموزش و پرورش برای تسریع در اجرای طرح رتبه بندی معلمان، نشست هایی با نمایندگان مجلس و شورای نگهبان برگزار شد و امیدواریم تا پایان سال این طرح که اجرای آن 11 سال طول کشید اجرا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، قاسم احمدی لاشکی روز پنجشنبه در مراسم بهره برداری از پروژه های آموزش و پرورش شهرستان رامسر گفت: طی روزهای گذشته جلسه های متعددی با دستور رییس جمهور به معاون اول ایشان و وزیر آموزش پرورش برگزار شد که پیرو این نشست ها مقرر شد نامه ای به شورای محترم نگهبان ارسال شود.

وی افزود: دیروز چهارشنبه- جلسه ای با هدف بررسی و رفع ایرادهای مورد نظر شورای نگهبان در کمسیون آموزش و تحقیقات فناوری برگزار شد.

مجلس شورای اسلامی هم طی روزهای اخیر در کمیسیون تلفیق با اقدامی قابل توجه اعتبار 25 هزار میلیارد تومانی برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان در سال 1401 را به 40 هزار میلیارد تومان افزایش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه بندی معلمان یک گام دیگر به اجرایی شدن نزدیک شد

رتبه بندی معلمان یک گام دیگر به اجرایی شدن نزدیک شد