مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 17:572022-02-10بين الملل

رایزنی هیأت های ایران و اتحادیه اروپا در وین/ گفت وگوی باقری و اولیانوف


علاوه بر برگزاری نشستی با حضور هیأت های ایران و اتحادیه اروپا در وین، باقری و اولیانوف روسای هیأت های مذاکره کننده ایران و روسیه نیز در جلسه ای دوجانبه به گفت وگو نشستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، رایزنی ها در شهر وین پایتخت اتریش در راستای رفع تحریم های آمریکا علیه ایران امروز (پنجشنبه) نیز در جریان است.

در همین چارچوب هیأت های ایران و اتحادیه اروپا به ریاست علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران و انریکه مورا معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده گفت و گوها در هتل کوبورگ شهر وین برگزار شد.

پس از آن نیز علی باقری و میخاییل اولیانوف مذاکره کنندگان ارشد جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در نشستی دوجانبه به گفت وگو نشستند.

  ادامه دور هشتم مذاکرات وین از روز سه شنبه 19 بهمن ماه در وین با نشست دوجانبه علی باقری و انریکه مورا از سر گرفته شد و پس از آن مذاکره کنندگان ارشد ایران و روسیه و همچنین ایران و چین به صورت دوجانبه به گفت وگو پرداختند.

علاوه بر این، نشستی با حضور علی باقری و مذاکره کنندگان سه کشور اروپایی و همچنین انریکه مورا برگزار شد.

روز چهارشنبه 20 بهمن ماه کار کارشناسی هیأت مذاکره کننده بر روی متون از ساعات ابتدایی صبح آغاز و در چارچوب نشست های هماهنگی داخلی تا نیمه شب اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی هیأت های ایران و اتحادیه اروپا در وین/ گفت وگوی باقری و اولیانوف

رایزنی هیأت های ایران و اتحادیه اروپا در وین/ گفت وگوی باقری و اولیانوف