مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 18:122022-02-10اقتصادي

51 درصد گندم گیلان از طریق بندر انزلی وارد شده است


مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان، با اشاره به اینکه 51 درصد گندم گیلان از طریق بندر انزلی وارد شده که به صورت حمل یکسره انجام شده است، تاکید کرد: - با استفاده از ظرفیت هایی که در این مجتمع بندری وجود دارد به دنبال رشد صادرات هستیم.

حمیدرضا آبایی در مراسم بهره برداری از سیلوی 30 هزار تنی مکانیز غلات بندرانزلی، اظهار کرد: سیلوی غلات 30 هزار تنی با 9 کندو در زمینی به مساحت 8500 مترمربع احداث شده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز در حاشیه خزر بنادر مهمی وجود دارد و کشورهای حاشیه خزر مراودات تجاری خوبی با ما دارند، افزود: ظرفیت بنادر خزر حدود 165 میلیون تن است که از این مقدار تنها 27 میلیون تن استفاده می شود.

مدیرکل بنادر گیلان، با بیان اینکه کشور قزاقستان از 20 درصد ظرفیت بنادر خود، آذربایجان 10 درصد، ترکمنستان هفت درصد، روسیه 34 درصد و ایران 21 درصد از ظرفیت بنادر خود را استفاده می کند، گفت: از 322 شناوری که در دریای خزر تردد دارند 53 فروند کشتی به ایران تعلق دارد.

آبایی با اشاره به اینکه 51 درصد گندم گیلان از طریق بندر انزلی وارد شده که به صورت حمل یکسره انجام شده است، تاکید کرد: با استفاده از ظرفیت هایی که در این مجتمع بندری وجود دارد به دنبال رشد صادرات هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

51 درصد گندم گیلان از طریق بندر انزلی وارد شده است

51 درصد گندم گیلان از طریق بندر انزلی وارد شده است