مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 18:122022-02-10اقتصادي

به مناسبت دهه فجر؛ ناحیه صنعتی غلامان و جرگلان کلنگ زنی شد


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت: ناحیه صنعتی غلامان با مساحت 11 و نیم هکتار و ناحیه صنعتی جرگلان با مساحت 13 هکتار با حضور استاندار کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز سیاوش وحدت، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی در مراسم کلنگ زنی ناحیه صنعتی غلامان اظهار کرد: در حال حاضر پروژه بازگشایی معابر و اجرای عملیات زیر اساس ناحیه صنعتی غلامان با اعتباری بیش از ششصد میلیون تومان از محل اعتبارات استانی در حال انجام می باشد و همچنین شبکه فشار متوسط ناحیه صنعتی غلامان با اعتباری بالغ بر هشتصد میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی در مرحله شروع عملیات می باشد.

وی گفت: قرار داد بازگشایی معابر و اجرای عملیات زیر اساس ناحیه صنعتی جرگلان نیز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون تومان منعقد شده و در مرحله شروع عملیات اجرایی می باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی افزود: مکان یابی حفر چاه نیز در مرحله اخذ مجوزات لازم از امور آب شهرستان می باشد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان با بیان اینکه شکل گیری نواحی صنعتی در مناطق محروم حائز اهمیت است، تاکید کرد: ایجاد واحدهای صنعتی و تولیدی در مناطق محروم، نقش بسزایی در رشد و توسعه صنعت همچنین ایجاد اشتغال در منطقه دارد که با ایجاد ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به مناسبت دهه فجر؛ ناحیه صنعتی غلامان و جرگلان کلنگ زنی شد

به مناسبت دهه فجر؛ ناحیه صنعتی غلامان و جرگلان کلنگ زنی شد