مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 19:422022-02-10سياسي

شورای فرهنگ عمومی تبدیل به قرارگاه فرهنگی آذربایجان غربی می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: شورای فرهنگ عمومی استان باید قرارگاه فرهنگی آذربایجان غربی شود و در این جهت برنامه ریزی های دقیقی انجام داده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، علیرضا نوروزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی پیش از ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس استان با اعضای تحریریه این خبرگزاری دیدار و گفت وگو کرد.

وی در این دیدار با اشاره به اهمیت مقوله فرهنگ در جامعه اظهار داشت: مسئله فرهنگ در کشور ما از همه ی مسائل ما بالاتر است و اگر فرهنگ مردم و کشور بهبود یابد تمامی مشکلات ما نیز حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه در عصر فعلی نقش رسانه ها و به خصوص فضای مجازی در زندگی مردم بی بدیل است افزود: امروزه فضای مجازی در همه شئون زندگی مردم رسوخ کرده و متاسفانه در بسیاری از موارد اثرات سوء خود را بر خانواده ها و به خصوص بر روی کودکان گذاشته است.

نوروزی افزود: عدم وجود قوانین محکم و همچنین کم کاری مجریان قوانین باعت تشدید اثرات سوء فضای مجازی بر روی خانواده ها شده است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین ادامه داد: همه ی ما چه مسئولان فرهنگی و رسانه ای و چه فعالین در این حوزه موظفیم هر یک به اندازه خود در این جهاد به ایفای نقش پرداخته تا مطالبه معظم له بر زمین نماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای فرهنگ عمومی تبدیل به قرارگاه فرهنگی آذربایجان غربی می شود

شورای فرهنگ عمومی تبدیل به قرارگاه فرهنگی آذربایجان غربی می شود