مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 20:522022-02-10دانش

برگزاری برنامه های دهه فجری دانشگاه آزاد با در نظر گرفتن شرایط خاص کرونایی


شورای فرهنگی دانشگاه آزاد برای ایام دهه فجر برنامه های مختلفی را تدارک دیده بود که به خاطر ورود مجدد به شرایط قرمز کرونایی قم، - ایسنا/قم مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد قم گفت: شورای فرهنگی دانشگاه آزاد برای ایام دهه فجر برنامه های مختلفی را تدارک دیده بود که به خاطر ورود مجدد به شرایط قرمز کرونایی قم، این برنامه ها با شرایط خاص برگزار شد.

محمدصادق احمدی، مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد قم، در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: شورای فرهنگی دانشگاه آزاد برای ایام دهه فجر برنامه های مختلفی را تدارک دیده بود که به خاطر ورود مجدد به شرایط قرمز کرونایی قم، این برنامه ها با شرایط خاص برگزار شد.

وی افزود: اگر دانشگاه ها و مراکز آموزشی نسبت به قوانین و مقررات ستاد ملی کرونا بی تفاوت باشند قطعا نمی توانیم انتظار زیادی از بخش های دیگر داشته باشیم به همین علت دانشگاه آزاد اسلامی رعایت دستورالعمل های بهداشتی را در اجرای برنامه در اولویت کاری خود قرار داد.

وی با بیان اینکه فضاسازی محیطی و ارسال پیام های مرتبط در فضای مجازی دانشگاه از جمله برنامه های دانشگاه بود؛ اظهار کرد: بیان خاطرات انقلابی از سوی اساتید دانشگاه، برگزاری دو نشست تخصصی با حضور کارشناسان برجسته سیاسی و علمی و جشنواره فرهنگی ورزشی با 7 رشته از جمله برنامه های برگزار شده توسط دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری برنامه های دهه فجری دانشگاه آزاد با در نظر گرفتن شرایط خاص کرونایی

برگزاری برنامه های دهه فجری دانشگاه آزاد با در نظر گرفتن شرایط خاص کرونایی