مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 22:072022-02-10سياسي

ضرورت به کارگیری دفاع ترکیبی در برابر تهاجم دشمنان


برای خنثی سازی توطئه های دشمنان در جنگ رسانه ای، باید با دفاع ترکیبی در برابرشان هم دفاع کنیم و هم به دنبال راندن دشمن از میدان باشیم.

- به گزارش، محمدرضا عدالتخواه پنجشنبه در آیین بزرگداشت یوم الله دهه مبارک فجر، گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی مولود و فرزند قرآن است، چرا که در رأس آن مجتهدی فقیه و عالمی عادل قرار دارد و مبانی آن برگرفته از اسلام ناب محمدی (ص) است و بر همین مبنا استوار شده.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی برای احیا و اجرای شعائر و احکام الهی شکل گرفت و شجره طیبه این انقلاب ریشه در اعتقادات عمیق امت دارد، انقلابی که با خون های پاک شهدا رشد یافت و امروز تنومند شده است.

رییس کل دادگستری استان همدان، از دلایل شکل گیری نهضت خمینی (ره) را استکبارستیزی مردم و واکنش به ظلم و ستم رژیم طاغوتی و منحوس پهلوی برشمرد و افزود: از آنجا که ماهیت این انقلاب ضد استکباری و ضد طاغوتی است، هر روز شاهد صف آرایی لشگریان شیطان علیه ارزش ها و آرمان انقلابی هستیم.

عدالتخواه گفت: اگر امروز دشمنان نظام از رویارویی مستقیم با ایران اسلامی هراسان هستند، نه به دلیل صبر آنها است، بلکه ناشی از اطلاع آنان از قدرت و ایمان فرزندان غیور این انقلاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت به کارگیری دفاع ترکیبی در برابر تهاجم دشمنان

ضرورت به کارگیری دفاع ترکیبی در برابر تهاجم دشمنان