مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 23:572022-02-10سياسي

لزوم حمایت از صنعت فرش بافی در بیجار


نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس به اهمیت حمایت از فرش اشاره کرد و گفت: فرش بیجار همواره مورد اهمیت بوده است و باید از این هنر حمایت شود.

- ، علیرضا زندیان پنج شنبه شب در آیین افتتاح سرای فرش بیجار، اظهار داشت: درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران چهل و سه شده است و ثمرات آن موجب عزت و اقتدار ملت ایران شده اما همچنان باید از این درخت تنومند حمایت کرد.

وی ادامه انقلابی بودن را ویژگی اصلی مردم دیار گروس دانست و افزود: مردم شهرستان بیجار چه در زمان انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس در تمام صحنه های انقلاب همیشه حاضر بوده و پای اسلام و انقلاب ایستاده اند.

زندیان به اهمیت پیگیری مشکلات مردم توسط مسئولان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه از زمان روی کار آمدن استاندار، هم افزایی خوبی با نمایندگان ایجاد شده است و امیدواریم با همین روند بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم.

وی صنایع دستی را رکن مهم و اساسی در شهرستان بیجار دانست و گفت: در کنار کشاورزی و دامداری، صنایع دستی و به ویژه فرش همواره در اقتصاد روستایی و شهری بیجار اثرگذار بوده و هنر فرش بافی قدمت زیادی در این شهرستان دارد.

نماینده مردم بیجار عدم حمایت از فرش بافی را عامل مهمی در فراموشی این هنر دانست و عنوان کرد: لازم است تا از هنرمندان این رشته حمایت لازم صورت گیرد تا تولید این بخش رونق پید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حمایت از صنعت فرش بافی در بیجار

لزوم حمایت از صنعت فرش بافی در بیجار