مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 00:322022-02-10حوادث

نجات یک نوجوان 16 ساله در ارتفاعات شمسو توسط مرزبانان هنگ تایباد


فرمانده هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد از نجات یک نوجوان 16 ساله در ارتفاعات صعب العبور شمسو توسط مرزبانان این فرماندهی خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی فرمانده هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد از نجات یک نوجوان 16 ساله در ارتفاعات صعب العبور شمسو توسط مرزبانان این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ محمد چراغ در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: ساعت 15 عصر روز گذشته، 21 بهمن ماه، گزارشی مبنی بر پرت شدن یک نفر از ارتفاعات شمسو در محدوده استحفاظی این فرماندهی به دست مان رسید که بلافاصله مرزبانان در حوزه استحفاظی محل حادثه به موقعیت اعزام شدند و پس از گذشت بیش از 6 ساعت موفق شدند فرد آسیب دیده را به اورژانس تحویل دهند.

وی در توضیح این حادثه افزود: دامداران اهالی شهر سمیع آباد جهت جمع آوری گیاهان فصلی دارویی اغلب به این ارتفاعات می آیند که عصر دیروز نیز یک خانواده همراه با سه فرزند خود برای جمع کردن داروهای گیاهی به ارتفاعات شمسو آمده بود و یکی از فرزندان شان به سمت پایین کوه پرت شد.

در پی این حادثه اعضای این خانواده بلافاصله با اورژانس تماس گرفتند.

سرهنگ چراغ ادامه داد: مرزبانان به همراه نیروهای هلال احمر و اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و به دلیل صعب العبور بودن مسیر این عملیات 6 ساعت به طول انجامید و مصدوم را از ارتفاعات به محل امن انتقال و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات یک نوجوان 16 ساله در ارتفاعات شمسو توسط مرزبانان هنگ تایباد

نجات یک نوجوان 16 ساله در ارتفاعات شمسو توسط مرزبانان هنگ تایباد