مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 00:422022-02-10اقتصادي

افتتاح پروژه های دهه فجر با اعتبار بیش از 30 میلیارد ریال در باخرز


در ایام دهه فجر امسال پروژه های عمرانی و خدماتی در این شهرستان با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار باخرز گفت: در ایام دهه فجر امسال پروژه های عمرانی و خدماتی در این شهرستان با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

عباس حسن نژاد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این پروژه ها در بخش های مختلف آب و فاضلاب و پروژه های شهری و روستایی بوده است.

وی با اشاره به پروژه های حوزه آب و فاضلاب افتتاح شده در این شهرستان افزود: در این ایام شبکه آبرسانی روستاهای چهار طاق با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال، کافچ 600 میلیون ریال، قلعه نو 300 میلیون ریال، شهر باخرز سه میلیارد ریال و همچنین ایستگاه پمپاژ شهر باخرز با هزینه سه میلیارد ریال اصلاح شد.

حسن نژاد بیان کرد: کلنگ زنی چاه دشت همت آباد جهت تغذیه مجتمع ارزنه با اعتبار 10 میلیارد ریال، اجرای گابیون بندی خط شهر باخرز با هزینه یک میلیارد و 500 میلیون ریال و دیوار ساحلی چشمه 40 کولاب با ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال از دیگر طرح های خدماتی در این شهرستان است که همزمان با دهه فجر امسال اجرا شد.

وی در ادامه با اعلام افتتاح چند پروژه عمرانی در این بازه زمانی تصریح کرد: با توجه به آبادسازی روستاها و تجهیز مناطق روستایی به ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه های دهه فجر با اعتبار بیش از 30 میلیارد ریال در باخرز

افتتاح پروژه های دهه فجر با اعتبار بیش از 30 میلیارد ریال در باخرز