مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 01:172022-02-10فناوري

بازی «واجور» از کجا پیدا شد؟


توسعه دهنده «واجور» که خبرهایی از آینده این بازی برای مخاطبان دارد، از ماجرای طراحی این بازی می گوید و به حقایقی درخصوص آن اشاره می کند.

- توسعه دهنده واجور که خبرهایی از آینده این بازی برای مخاطبان دارد، از ماجرای طراحی این بازی می گوید و به حقایقی درخصوص آن اشاره می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روزهایی که شاهد غلط نویسی کلمات فارسی در فضای مجازی و بعضا حتی گرایش به استفاده از رسم الخط انگلیسی یا زبان انگلیسی هستیم، پای بازی ای به این فضا باز شده است که کاربران را با کلمات فارسی به چالش می کشد.

مواجهه اولیه اغلب مخاطبان فعلی بازی واجور با آن در فضای مجازی به صورت مشاهده مربع هایی با رنگ های سیاه، سبز، زرد و قرمز بود که توسط دوستان مجازی شان به اشتراک گذاشته می شد و آن ها را کنجکاو می کرد تا لینک موجود در آن را باز کنند و القصه! حالا پس از گذشت مدتی بازی کلمات واجور به یکی از سرگرمی های اصلی بخش قابل توجهی از کاربران فضای مجازی تبدیل شده است.

این در حالی است که به نظر می رسد در سال های اخیر کمتر شاهد چنین سرگرمی هایی بوده ایم که پای کلمات و زبان فارسی را به این شکل به میان بیاورد.

سعید علیپور، توسعه دهنده واجور در گفت وگو با ایسنا درخصوص ایده طراحی این بازی اظهار می کند: من تایم لاین انگلیسی زبان را که دنبال می کردم، بعضا می دیدم نت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی «واجور» از کجا پیدا شد؟

بازی «واجور» از کجا پیدا شد؟