مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 01:422022-02-10سياسي

دانش آموزان؛ صف به صف!


نماهنگ «صف به صف» با اجرای گروه سرود انصار المهدی(عج) شیراز به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، نماهنگ صف به صف با اجرای گروه سرود انصار المهدی(عج) شیراز با شعر احسان ادهمی، تنظیم و آهنگسازی امیر محمد شمسی و تهیه شده در گروه رسانه ای فاطر به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی منتشر شد.

معراج زاهدی کارگردان نماهنگ صف به صف در گفت وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس با بیان اینکه  محتوای این اثر که از زبان جوانان وطن سروده شده، به قدرت، استعداد و توانایی نسل جوان در انجام امور مختلف اشاره دارد و نیز تأکید بر این واقعیت است که سعی و تلاش همراه با امید و توکل به کمک و یاری خداوند مهربان همیشه راه حل مسائل و توسعه و آبادانی است و برای داشتن آینده ای درخشان و ایرانی آباد باید با وحدت، همبستگی و یکپارچگی، تلاش کنیم.

وی افزود: تولید این اثر در استان فارس  در مکان های مختلف ضبط و با اجرای گروه سرود منتخب استانی  انصارالمهدی(عج) شیراز متشکل از بهترین های دانش آموز استانی صورت پذیرفت.

زاهدی با اشاره به اینکه  نماهنگ صف به صف کاری از گروه رسانه ای فاطر است، ادامه داد: اعضای این گروه از جای جای ایران در کنار هم جمع شده اند؛ اثر صف به صف با همکاری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری و کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان؛ صف به صف!

دانش آموزان؛ صف به صف!