مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 04:272022-02-11بين الملل

کشته شدن 40 مزدور دولت مستعفی در شمال غرب یمن


منابع میدانی حاضر در جبهه عملیاتی «حرض» واقع در شمال غرب یمن از تلفات سنگین مزدوران دولت مستعفی و پیشروی نیروهای صنعاء خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری یمن از درگیری نیروهای ارتش و کمیته های مردمی این کشور با مزدوران وابسته به عبد ربه منصور هادی رییس جمهور فراری و مستعفی یمن خبر دادند.

پایگاه خبری الخبر الیمنی به نقل از منابع میدانی حاضر در جبهه عملیاتی حرض واقع در شمال غرب یمن گزارش داد که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی موفق شده اند تمامی مواضعی را که مزدوران هادی چند روز پیش اشغال کرده بودند بازپس بگیرند.

این منابع با اشاره به اینکه نیروهای یمنی، مناطق جدیدی را نیز آزاد کردند، از تلفات سنگین در بین مزدوران وابسته به دولت مستعفی در این جبهه عملیاتی خبر دادند.

به گفته این منابع، در جریان این درگیریها بیش از 40 نفر از عناصر وابسته به هادی کشته شده اند و دهها نفر دیگر نیز مفقود هستند.

در همین ارتباط، نیروهای صنعاء نوزدهم بهمن ماه جاری از مواضع خود در کوه الهیجه به سمت مواضع ائتلاف سعودی در سمت شرقی شهر حرض   در استان حجه دست به یک پاتک زدند و پس از درگیری های شدید میان طرفین، نیروهای صنعاء موفق شدند منطقه المحصام را پاکسازی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن 40 مزدور دولت مستعفی در شمال غرب یمن

کشته شدن 40 مزدور دولت مستعفی در شمال غرب یمن