مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 08:272022-02-11پزشكي

آماده باش مراکز درمانی و بهداشتی جنوب کرمان برای مقابله با موج جدید کرونا


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: تمهیدات لازم برای مقابله با موج جدید کرونا در جنوب کرمان اندیشیده شده است.

  - ایسنا/کرمان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: تمهیدات لازم برای مقابله با موج جدید کرونا در جنوب کرمان اندیشیده شده است.

  علی اصغر خیرخواه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت شامگاه پنجشنبه 21 بهمن ماه در جلسه بررسی آمادگی بیمارستان 12 فروردین کهنوج گفت : همه ظرفیت های مراکز درمانی منطقه برای مقابله با پیک جدید کرونا به ویژه در زمینه مدیریت تخت های بیمارستانی با راه اندازی بخش بستری برای کودکان مبتلا به کرونا آماده است.

خیرخواه نسبت به خیر مجدد کرونا هشدار داد و افزود: با توجه به خیز مجدد کرونا و سرعت بالای همه گیری سویه اومیکرون بیمارستان امام جیرفت و 12 فروردین کهنوج به طور ویژه برای پذیرش بیماران کرونایی در نظر گرفته شده و با هدف افزایش ظرفیت تختهای بستری بخشهای دیگری نیز بر حسب نیاز در این دو بیمارستان فعال خواهند شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به سایر تمهیدات در دستور کار برای مقابله با موج جدید کرونا در جنوب کرمان تصریح کرد: در صورت بروز وضعیت بحرانی و وخیم کرونایی، سایر بیمارستان های منطقه نیز خدمات لازم را به بیماران کرونایی ارائه خواهند کرد و از ظرفیت آنها و جابجایی نیرو جهت بستری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش مراکز درمانی و بهداشتی جنوب کرمان برای مقابله با موج جدید کرونا

آماده باش مراکز درمانی و بهداشتی جنوب کرمان برای مقابله با موج جدید کرونا