مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 08:372022-02-11پزشكي

3 عامل مهم افزایش موارد بستری کرونا در استان فارس


به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، انجام ندادن واکسیناسیون علیه کرونا، مراجعه دیرهنگام به مراکز درمانی و بیماری های زمینه ای، سه عامل مهم در افزایش موارد بستری کرونا در استان فارس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، دکتر مهرداد شریفی با اعلام این موارد، از افراد خواست تا به محض مشاهده علایم کرونا به مراکز 16 ساعته تشخیص و درمان سرپایی کرونا مراجعه کنند.

او اعلام کرد: بیماران مبتلا به کرونا که این روزها به بیمارستان ها مراجعه می کنند، به دلیل مراجعه دیرهنگام از وضعیت خطرناک تری نسبت به سایر بیماران برخوردار هستند.

دکتر شریفی با اشاره به اهمیت زمان مراجعه بیماران مشکوک دارای علایم و مبتلا به کووید 19 به مراکز درمانی توصیه کرد: افراد به ویژه بیماران دارای بیماری زمینه ای، مشکلات ریوی، کلیوی، فشار خون بالا و دیابت، سالمندان و افراد دارای اضافه وزن، با مشاهده علایم تنفسی، لازم است به مراکز 16 ساعته مراجعه کرده و پیگیر وضعیت سلامت خود باشند.

این مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر تشویق به استفاده از واکسن و ایجاد مطالبه عمومی در خصوص توصیه به دیگران برای انجام واکسیناسیون علیه کرونا یادآور شد: کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی و اجتماعات خانوادگی در شیوع اومیکرون در جامعه تاثیر زیادی داشته و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 عامل مهم افزایش موارد بستری کرونا در استان فارس

3 عامل مهم افزایش موارد بستری کرونا در استان فارس