مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 09:072022-02-11اقتصادي

خودروسازی کرمانشاه برای به ظرفیت کامل رسیدن 6000 میلیارد تومان اعتبار می خواهد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه خواستار تامین اعتبار شش هزار میلیارد تومانی برای به ظرفیت کامل رساندن کارخانه خودروسازی کرمانشاه شد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه خواستار تامین اعتبار شش هزار میلیارد تومانی برای به ظرفیت کامل رساندن کارخانه خودروسازی کرمانشاه شد.

بهزاد باباخانی در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمانشاه که با حضور مجازی وزیر اقتصاد برگزار شد، با بیان اینکه کارخانه ایران خودرو کرمانشاه قرار بود با ظرفیت یکصد هزار دستگاه در سال تولید داشته باشد، افزود: اکنون تولیدات این واحد 30 هزار دستگاه در سال و زیر ظرفیت است.

وی اعتبار مورد نیاز برای به ظرفیت کامل رساندن این کارخانه را شش هزار میلیارد تومان برآورد کرد و خواستار همراهی وزارت اقتصاد برای تامین این اعتبار شد.

موضوع دیگری که معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه به آن اشاره کرد بلاتکلیفی 9 ماهه منطقه آزاد تجاری قصرشیرین بود که اردیبهشت امسال در کنار شش منطقه دیگر مورد تایید مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار گرفت، اما از آن زمان تاکنون کاری در این منطقه انجام نشده است.

باباخانی بر لزوم تعیین تکلیف هرچه زودتر اساسنامه، سازمان مسئول و اعضای هیأت مدیره این منطقه تاکید کرد و افزود: در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروسازی کرمانشاه برای به ظرفیت کامل رسیدن 6000 میلیارد تومان اعتبار می خواهد

خودروسازی کرمانشاه برای به ظرفیت کامل رسیدن 6000 میلیارد تومان اعتبار می خواهد