مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 09:172022-02-11فرهنگي

جشنواره فجر سال بعد با همین دست فرمون برگزار می شود؟


نمایش فیلم های جشنواره فجر در حالی به پایان راه خود رسید که این رویداد در آخرین روز به اندازه 40 دوره، دچار حاشیه شد و مهمترین سوالی که حالا مطرح می شود این است که آیا با همین شیوه قرار است دوره چهل و یکم جشنواره فجر با ادغام بخش جهانی به صورت بین المللی برگزار شود؟ - جشنواره فجر سال بعد با همین "دست فرمون" برگزار می شود؟ نمایش فیلم های جشنواره فجر در حالی به پایان راه خود رسید که این رویداد در آخرین روز به اندازه 40 دوره، دچار حاشیه شد و مهمترین سوالی که حالا مطرح می شود این است که آیا با همین شیوه قرار است دوره چهل و یکم جشنواره فجر با ادغام بخش جهانی به صورت بین المللی برگزار شود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پنجشنبه بیست ویکم بهمن ماه جشنواره فیلم فجر با نمایش دو فیلم به کار خود پایان داد تا آماده برگزاری اختتامیه و معرفی برگزیدگان شود.

این رویداد در حالی روز یازدهم خود را به پایان رساند که پس از اعتراض ها به شبهه در رأی گیری مردمی و حذف این جایزه به اوج حاشیه های خود رسید تا یک روز پرخبر و حادثه در تاریخ جشنواره فیلم فجر ثبت شود.

علاوه براین ها در این روز نامزدهای جشنواره هم اعلام شدند که آن هم کم حاشیه نداشت و در این گزارش به اتفاق های بحث برانگیز روز آخر جشنواره چهلم اشاره خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فجر سال بعد با همین دست فرمون برگزار می شود؟

جشنواره فجر سال بعد با همین دست فرمون برگزار می شود؟