مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 09:522022-02-11اقتصادي

بهره مندی 4 روستای قشم از طرح توسعه آبرسانی


همزمان با دهه فجر و با حضور فرماندار قشم و مسئولان محلی پروژه های آبرسانی شهرستان قشم به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالکریم ترابی زاده معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در این مراسم با بیان اینکه بهبود وضعیت آب قشم نیازمند اجرای طرح های توسعه ای است، افزود: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی توسعه و بازسازی شبکه آب روستاهای قشم به طول 20 کیلومتر اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گفته وی، چهار روستای گیاهدان تورگان پی پشت و خالدین با جمعیتی بالغ بر 8 هزار و 88 نفر از اجرای طرح توسعه و بازسازی شبکه آب روستایی همزمان با دهه فجر بهره مند شدند.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، اعتبار هزینه شده برای این پروژه ها را 100 میلیارد ریال عنوان و ابراز امیدواری کرد با تکمیل سایر پروژه های در دست اقدام میزان برخورداری مردم قشم از آب شرب پایدار افزایش یابد.

بهره برداری از پروژه آبرسانی به روستای مراغ شهرستان لنگه پروژه آبرسانی به روستای مراغ شهرستان بندرلنگه نیز همزمان با دهه فجر به بهره برداری رسید.

علی محمودی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بندرلنگه در تشریح جزییات این پروژه افزود: این پروژه با مشارکت خیر نیک اندیش محمد حبیب عبدالله اجرا و تکمیل شد که با بهره برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 4 روستای قشم از طرح توسعه آبرسانی

بهره مندی 4 روستای قشم از طرح توسعه آبرسانی