مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 09:572022-02-11سياسي

آرمان های انقلاب برای نسل جوان بازگو شود


نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی ضمن دعوت مردم برای حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، گفت: اهداف قیام امام راحل(ره) و آرمان های انقلاب برای نسل جوان بازگو و آنان را با ارزش های ناب تفکر خمینی کبیر آشنا کنیم.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی ضمن دعوت مردم برای حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، گفت: اهداف قیام امام راحل(ره) و آرمان های انقلاب برای نسل جوان بازگو و آنان را با ارزش های ناب تفکر خمینی کبیر آشنا کنیم.

آیت الله هاشم نیازی، نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری، به مناسبت یوم الله 22 بهمن پیامی به شرح زیر صادر کرد: بسم الله الرحمن الرحیم اِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ .

(احقاف،13) یوم الله 22 بهمن، نماد غلبه اراده پولادین ملتی است که ظلم و کاخ های جور رژیم طاغوت و سرسپردگی شاه ایران در برابر بیگانگان را برنتابید و با دست خالی و ایمان و عزمی راسخ و وحدت و همدلی، رژیم خودباخته و وابسته پهلوی را سرنگون کرد و با ثبت صفحه زرین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بر جریده تاریخ ایستادگی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرمان های انقلاب برای نسل جوان بازگو شود

آرمان های انقلاب برای نسل جوان بازگو شود