مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 11:222022-02-11سياسي

دانش آموزان پردیس در تورهای مجازی راهیان نور شرکت می کنند


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان پردیس گفت: با شیوع کرونا دانش آموزان مانند گذشته نمی توانند به زیارت قبور شهدا و راهیان نور بروند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس حجت الاسلام مصطفی زحمتکش مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان پردیس در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری همایش مجازی راهیان نور که با حضور دانش آموزان و معلمین برگزار خواهد شد، ضمن تبریک فرارسیدن یوم الله 22 بهمن اظهار کرد: حضور پرشور شهروندان را در راهپیمایی خودرویی شاهد خواهیم بود تا اینکه دشمنان ما به زباله دان تاریخ نزدیک تر بشوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان پردیس گفت: برنامه های فراوانی در پایگاه های مقاومت برای گفتن واقعیت های انقلاب برگزار می شود و جهاد تببین را سرلوحه اقدامات خود قرار داده و مقابل دشمنان که به دنبال تطهیر رژیم فاسد پهلوی هستند ایستادگی خواهیم کرد.

وی افزود: دشمنان می خواهند مردم ما را ناامید کرده و واقعیت هایی که در رژیم پهلوی بوده را تحریف و فساد سرسام آور این رژیم را تطهیر می کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان پردیس اضافه کرد: دستاوردهای بزرگی که انقلاب ما در طی چهل و سه سال اخیر کسب کرده باید بیان شود و اینکه جامعه ما در آن دوران در چه وضعی بوده و امروز در چه جایگاهی هستیم  اعلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان پردیس در تورهای مجازی راهیان نور شرکت می کنند

دانش آموزان پردیس در تورهای مجازی راهیان نور شرکت می کنند