مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 11:472022-02-11اقتصادي

کدام استانها از یارانه دستمزد بیشتر استقبال کردند؟


تازه ترین گزارش اجرای طرح یارانه دستمزد نشان می دهد که استان خوزستان با ثبت بالاترین تعداد داوطلب و بنگاه پذیرنده، بیشترین استقبال کارجویان و کارفرمایان از این طرح را به خود اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح یارانه دستمزد با هدف کاهش هزینه های بکارگماری نیروی کار جدید برای کارفرمایان و به منظور پایداری تولید، حفظ اشتغال، افزایش فرصتهای شغلی و حمایت از بنگاههای خصوصی و تعاونی در کشور به اجرا درآمده و مناطق کم برخوردار از اشتغال و بنگاههای آسیب دیده از کرونا در اولویت اجرای این طرح قرار دارند.

جامعه هدف این طرح را شغل اولی ها، فارغ التحصیلان و جوانان بیکار جویای کار در مناطق محروم و کم برخوردار از اشتغال و همچنین بنگاه­های اقتصادی رسمی فعال در شهرستان­های کم برخوردار تشکیل می دهند.

بر اساس تازه ترین گزارش از طرح یارانه دستمزد، تاکنون 38 هزار و 976 نفر در این طرح ثبت نام کرده که از این تعداد 33 هزار و 115 نفر موفق به انعقاد قرارداد کار شده اند؛ 6807 کارفرما نیز در این طرح مشارکت داشتند.

بررسی توزیع جغرافیایی طرح گویای آن است که خراسان شمالی با کمترین و خوزستان با بیشترین میزان استقبال از سوی کارجویان و کارفرمایان روبه رو بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام استانها از یارانه دستمزد بیشتر استقبال کردند؟

کدام استانها از یارانه دستمزد بیشتر استقبال کردند؟