مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 11:472022-02-11سياسي

ترنم حضور در پایتخت تشیع


همه آمده بودند، از کوچک و بزرگ تا پیر و جوان، زن و مرد، دختر و پسر، از کارگر و کارمند تا بازاری و راننده کامیون و دانشجو و دانش آموز، همگی به عشق یک پرچم سه رنگ سبز و سفید و قرمز با نشان طلایی «اللّه» در میانش و برای تجدید عهد با پیمان و آرمانی 43 ساله در 22 .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مراسم روز 22 بهمن؛ سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در تبریز برگزار شد.

اگرچه کرونا نحسی چهره اش را به نمایش گذاشت و رنگ برخی مناطق را را زرد و نارنجی کرد، اما مردم این مناطق نیز با راهپیمایی خودرویی و موتوری برای دومین سال متوالی به این شرایط حضور یافتند تا بار دیگر پای انقلاب و ارزشهایش مهر حضور زنند.

در تبریز مراسم 22 بهمن به صورت خودرویی و موتوری برگزار شد.

این مراسم از میدان بزرگ ائل گلی شروع شده که کاروان از مسیر جاده ائل گلی به طرف پل کابلی و چای کنار به سمت میدان ساعت و سه راه طالقانی حرکت کردند.

همه آمده بودند، از کوچک و بزرگ تا پیر و جوان، زن و مرد، دختر و پسر، از کارگر و کارمند تا بازاری و راننده کامیون و دانشجو و دانش آموز، همگی به عشق یک پرچم سه رنگ سبز و سفید و قرمز با نشان طلایی اللّه در میانش و برای تجدید عهد با پیمان و آرمانی 43 ساله در 22 بهمنی سرد و برفی با چاشنی کرونایی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترنم حضور در پایتخت تشیع

ترنم حضور در پایتخت تشیع