مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 12:072022-02-11سياسي

نیازمند تحول در نظام حکمرانی هستیم/ باید میدان برای حضور مردم باز باشد


برای گذر از دالان کارآمدی، باید در نظام حکمرانی، اداری و اجرایی تحول ایجاد شود.

- ، محمدباقر قالیباف ظهر امروز در سخنرانی پایانی راهپیمایی 22 بهمن مشهد مقدس و سخنان پیش از خطبه نمازجمعه مشهد، ضمن تبریک دهه مبارک فجر، اظهار کرد: امام در مقابل رژیم مستبد و مورد حمایت استکباری ایستاد، یک تنه قیام کرد و انقلاب به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: در حوزه، دانشگاه و بسیاری از افراد نخبه جامعه حتی از دوست داران امام، به ایشان توصیه می کردند این مبارزه با طاغوت، ظلم امکان ندارد ولی امام با ایمان به سنت های الهی مسیر خود را ادامه داد.

مردم باوری رمز پیروزی انقلاب اسلامی رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امام فقط با مردم سخن گفت، مردم به صحنه آمدند و موج ملت، امت اسلامی و یک ملت واحد در ایران اسلامی رقم خورد، در چنین روزی در سال 57 و در مبارزات انقلاب اسلامی، یکپارچگی و ید واحده را در ملت دیدیم که این اوج مردم باوری حضرت امام بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک باور بالنده است که هر روز با عظمت تر و با شکوه تر پیش می رود، تنها یک حرکت نمادی و نمایشی نیست بلکه یک باور حقیقی و حقیقت همیشه زنده است.

قالیباف، باور به سنت های الهی و مردم باوری را به عنوان دو رکن مهم در انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: این دو رکن را در بعد از انقلاب اسلامی هم می بینیم، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند تحول در نظام حکمرانی هستیم/ باید میدان برای حضور مردم باز باشد

نیازمند تحول در نظام حکمرانی هستیم/ باید میدان برای حضور مردم باز باشد