مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 12:322022-02-11سياسي

ترنم حضور در پایتخت تشیع+ تصاویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مراسم روز 22 بهمن؛ سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در تبریز برگزار شد.

اگرچه کرونا نحسی چهره اش را به نمایش گذاشت و رنگ برخی مناطق را را زرد و نارنجی کرد، اما مردم این مناطق نیز با راهپیمایی خودرویی و موتوری برای دومین سال متوالی به این شرایط حضور یافتند تا بار دیگر پای انقلاب و ارزشهایش مهر حضور زنند.

در تبریز مراسم 22 بهمن به صورت خودرویی و موتوری برگزار شد.

این مراسم از میدان بزرگ ائل گلی شروع شده که کاروان از مسیر جاده ائل گلی به طرف پل کابلی و چای کنار به سمت میدان ساعت و سه راه طالقانی حرکت کردند.

همه آمده بودند، از کوچک و بزرگ تا پیر و جوان، زن و مرد، دختر و پسر، از کارگر و کارمند تا بازاری و راننده کامیون و دانشجو و دانش آموز، همگی به عشق یک پرچم سه رنگ سبز و سفید و قرمز با نشان طلایی اللّه در میانش و برای تجدید عهد با پیمان و آرمانی 43 ساله در 22 بهمنی سرد و برفی با چاشنی کرونایی.

مردم تبریز 22 بهمن 1400 را هم مانند همه چهار دهه گذشته در صحنه بودند، برای گرامیداشت روزی که در سال 1357 سرآغاز جدیدی را برای کشور و ملت ایران رقم زد، برای جشن پیروزی انقلابی که اسلامیت و جمهوریت را تؤامان برای قلب تپنده خاورمیانه به ارمغان آورد و از همان روز تاکنون این مردم در همه صحنه ها و بزنگاه ها در صف مقدم ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترنم حضور در پایتخت تشیع+ تصاویر

ترنم حضور در پایتخت تشیع+ تصاویر