مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 12:372022-02-11سياسي

اقتدار انقلابیون صولت نظام سلطه را شکست/دشمن غروب ایران را نخواهد دید


استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام با تأکید بر این که اقتدار انقلابیون صولت نظام سلطه را شکست، گفت: عزت ایران خاموش شدنی نیست و دشمن غروب ایران را نخواهد دید.

- ، حشمت الله قنبری ظهر جمعه در آیین گرامیداشت 22 بهمن در جمع مردم گرگان اظهار کرد: آثار و برکات و دستاوردهای انقلاب برای مردم چه بود؟ باید دانست که گزارش عملکرد مقامات کشور دستاورد انقلاب نیست.

استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام افزود: انقلاب فرصت خدمت را در اختیار مردم قرار داد تا فرزندان خود و انسان های شایسته و بایسته ، از ظرفیت های اجتماعی خود برای اداره امور در کشور استفاده کرده و کشور را به سمت رونق و سعادتمندی به حرکت دربیاورند.

وی بیان کرد: انقلاب فرهنگ عمیق و دقیق بود، یک روح و معنویت تام و تمام و برخاسته از دین بود که در روزگار ما با زعامت یک مرجع تقلید عظیم الشأن و با حماسه آفرینی مردم مجاهد بروز و ظهور یافت.

قنبری گفت: انقلاب اسلامی چون روح خود را از اسلام گرفته بود، ادامه راه انبیا و برخاسته از فرهنگ عاشورا بود و مردم آماده فداکاری بودند.

استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام اضافه کرد: وقتی مردم از پیروی امام پا به رکاب مجاهدت گذاشتند سه مطالبه داشتند، آنها استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی می خواستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار انقلابیون صولت نظام سلطه را شکست/دشمن غروب ایران را نخواهد دید

اقتدار انقلابیون صولت نظام سلطه را شکست/دشمن غروب ایران را نخواهد دید