مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 12:372022-02-11سياسي

حماسه حضور کرمانی ها در جشن چهل و سوم انقلاب+تصاویر


مردم استان کرمان در جای جای این استان حضوری باشکوه در جشن انقلاب به نمایش گذاشتند.

- خبرگزاری فارس – کرمان؛ مردم دیار کرمان در 22 بهمن 1400 برای جشن پیروزی انقلاب سنگ تمام گذاشتند، در مرکز استان و در شهر کرمان نمایش دیدنی از حضور مردم را شاهد بودیم، نمایشی که خیلی ها را در حاشیه خیابان ها انگشت به دهان گذاشته بود، می گفتند این همه حضور را تصویر نمی کردیم، تا چشم کار نمی کرد خودروهایی که مزین به پرچم مقدس جمهوری اسلامی بودند.

گزارش خبرنگاران استان کرمان از دیگر شهرستان های استان نیز، راهپیمایی باشکوه و به یادماندنی را به تصویر می کشد، همزمان با سراسر کشور جشن ملی یوم الله 22 بهمن در قالب رژه خودرویی و موتوری در سیرجان برگزار شد.

  این مراسم از گلزار شهدای سیرجان با حضور گسترده مردم با خانواده ها و با خودروها و جوانان هم با موتورسیکلت تا حسینیه امام خمینی مصلای نمازبرگزار شد، در بخش های گلستان، پاریز، زیدآباد و بلورد هم این مراسم به صورت رژه خودرویی و موتوری برگزار شد.

حضور پرشور مردم زهکلوت در حماسه 22 بهمن مردم زهکلوت در مرکز بخش جازموریان از توابع شهرستان رودبار جنوب نیز که دی ماه امسال درگیر سیل بودند نیز امروز حضور تماشایی در راهپیمایی 22 بهمن داشتند، این مراسم در این بخش نیز به صورت خودرویی و موتوری برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه حضور کرمانی ها در جشن چهل و سوم انقلاب+تصاویر

حماسه حضور کرمانی ها در جشن چهل و سوم انقلاب+تصاویر