مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 12:472022-02-11اقتصادي

شرکت های پارک پردیس در منطقه اقتصادی ماهشهر مستقر می شوند


بر اساس تفاهم نامه همکاری که بین سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و پارک فناوری پردیس به امضا رسید، امکان استقرار و ایجاد زیرساخت برای شرکت های دانش بنیان مستقر در این پارک در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر فراهم شد.

- بر اساس تفاهم نامه همکاری که بین سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و پارک فناوری پردیس به امضا رسید، امکان استقرار و ایجاد زیرساخت برای شرکت های دانش بنیان مستقر در این پارک در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر فراهم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ​​​​​، در حاشیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با حضور مدیران شرکت صنایع ملی پتروشیمی، تفاهم نامه ای میان سید امید شهیدی نیا؛ مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و مهدی صفاری نیا؛ رییس پارک فناوری پردیس به امضا رسید.

بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد زمینه استفاده حداکثری شرکت های پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر از ظرفیت شرکت های دانش بنیان فراهم شود.

علاوه بر آن 30 درصد از تولیدات صنعت پتروشیمی کشور در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر است و بر پایه این تفاهم نامه با تجمیع تقاضای فناورانه در منطقه ماهشهر، امکان بهره برداری حداکثری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و فناور در اجرای پروژه های این منطقه فراهم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های پارک پردیس در منطقه اقتصادی ماهشهر مستقر می شوند

شرکت های پارک پردیس در منطقه اقتصادی ماهشهر مستقر می شوند