مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 13:072022-02-11فرهنگي

برنامه اکران آخرین روز جشنواره فیلم فجر مشهد چیست؟


در آخرین روز جشنواره فیلم فجر مشهد، 4 فیلم دسته دختران، شهرک، شادروان و مرد بازنده در سینماهای مختلف به اکران در می آید.

- جمعه، 22 بهمن، فیلم های دسته دختران به کارگردانی منیر قیدی در ساعت 17:30 در سینماهای آفریقا، هویزه، سیمرغ، ویلاژتوریست، پارک بازار و فیلم شهرک به کارگردانی علی حضرتی در ساعت 19:30 در سینماهای آفریقا، هویزه، ویلاژتوریست، اطلس، گلشن، پارک بازار و برفی اکران می شود.

همچنین فیلم های مرد بازنده به کارگردانی محمدحسین مهدویان در ساعت 17:30 و شادروان به کارگردانی حسین نمازی در ساعت 19:30 در سینما سیمرغ اکران خواهد شد.

در ادامه به معرفی فیلم ها می پردازیم.

دسته دختران فیلم دسته دختران به نویسندگی منیر قیدی، میلاد اکبرنژاد و ابراهیم امین دومین فیلم بلند منیر قیدی است که روایتی از قصه زنان جنگ و صبوری ها و مقاومت های آن هاست.

منیر قیدی که پیش از این، فیلم ویلایی ها را در کارنامه خود داشته، مجدد تصمیم گرفته تا اثری دیگر با محوریت جنگ و مقاوت تولید کند.

خلاصه داستان فیلم دسته دختران از این قرار است که دوسال پس از انقلاب ایران در شرایطی که کشور هنوز در تلاطم است، ارتش عراق به رهبری صدام حسین با تجهیزات کامل نظامی به جنوب حمله کرده و در حال پیشروی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه اکران آخرین روز جشنواره فیلم فجر مشهد چیست؟

برنامه اکران آخرین روز جشنواره فیلم فجر مشهد چیست؟