مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 13:172022-02-11سياسي

شهرستان های فارس برای تجدید پیمان با آرمان های انقلاب هم نوا شدند


امروز در سالروز پیروزی انقلاب، مردم شهرستان های استان فارس در قالب راهپیمایی با رژه خودرویی و موتوری، بار دیگر با ارزشهای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، مردم شهرستان فیروزآباد با برگزاری رژه موتوری و خودرویی با سر دادن شعارهایی، ضمن تداعی اوایل انقلاب 22 بهمن را گرامی داشتند.

به مناسبت 22 بهمن ماه، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم شهیدپرور شهرستان فیروزآباد به دلیل شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از ابتلا به این بیماری، امسال هم برای دومین سال پیاپی راهپیمایی 22 بهمن را با رژه موتوری و خودرویی برگزار کردند.

همچنین در این رژه موتوری آحاد مردم فیروزآباد با نصب پرچم مقدس جمهوری اسلامی، عکس شهدای انقلاب، عکس امام خمینی(ره) و.

بر روی موتورسیکلت و خودروهای خود شعارهای انقلابی سر دادند، شعارهایی که رنگ و بوی اوایل انقلاب اسلامی را برای مردم تداعی کرد.

در ادامه این رژه موتوری، مردم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا با شعارهایی مانند 22 بهمن ماه یوم الله است، خمینی، بت شکن زمان است، در بهار آزادی جای شهدا خالی، خامنه ای، خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است و ده ها شعار انقلابی دیگر یاد و خاطره پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان های فارس برای تجدید پیمان با آرمان های انقلاب هم نوا شدند

شهرستان های فارس برای تجدید پیمان با آرمان های انقلاب هم نوا شدند