مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 13:522022-02-11سياسي

آیت الله خاتمی: ندیدن خدمات انقلاب، مصداق کفران نعمت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، آیت الله سیداحمد خاتمی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز در سخنرانی پایانی راهپیمایی 22 بهمن در کرمان اظهار کرد: این حماسه گامی خداپسندانه برای بیعت مجدد در چهل و سومین سال پیروزی انقلاب با نظام اسلامی بود.

 وی حاکمیت دینی، ارزش های دینی، استقلال و وابسته نبودن به اجانب و بیگانگان، نعمت آزادی در کشوری که 57 سال در خفقان بود و عفت و پاکی را نعمت های انقلاب اسلامی برشمرد و عنوان کرد: رژیم ستمشاهی مروج بی عفتی و بی حجابی بود و سران طاغوت خودشان در قله رذالت و فساد بودند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در رژیم پهلوی مردم تحقیر و برای حاکمان مطرح نبودند، تصریح کرد: شکر نعمت انقلاب اسلامی آن است که خدمات انقلاب را ببینیم، نظام اسلامی در خدمت مردم است البته مشکلات فراوانی هم دشمنان آفریدند و سوءمدیریت ها هم در گذشته بوده اما اینکه فقط مشکلات را دیدن و ضریب دادن به آنها و ندیدن خدمات، مصداق کفران است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه مصداق شکر این است که خدمت انقلاب و نظام را بگوییم زیرا این یک انقلاب مردمی است، افزود: مصداق اول شکر سپاسگزاری از خدمات و مصداق اول ناسپاسی خدمات را ندیدن و مشکلات را بیش از آنچه است نشان دادن که نامش را سیاه نمایی می گذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله خاتمی: ندیدن خدمات انقلاب، مصداق کفران نعمت است

آیت الله خاتمی: ندیدن خدمات انقلاب، مصداق کفران نعمت است