مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 13:572022-02-11سياسي

جوکار: ولایت مداری مهمترین پیام حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدصالح جوکار در حاشیه رژه خودرویی 22 بهمن در استان دارالعباده در جمع حاضر شد و با اشاره به برپایی راهپیمایی با شکوه 22 بهمن اظهار کرد: امروز چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است که حاصل ایثار و تلاش یک ملت با رهبری حضرت امام خمینی(ره) است.

وی افزود: در حقیقت این ملت در طول ادوار گذشته با حضور خود در مراسم ها یوم الله ها اثبات و اعلام حضور کرده و تجدید بیعت با امام زمانشان و شهدایشان داشته و تاکید کردند که راه شهدا ادامه دارد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که این ملت با وجود تمام سختی هایی که تحمل کرده اند باز ایستاده اند گفت: این ایستادگی چند پیام دارد که یکی از آنها پیام به غرب است.

جوکار تصریح کرد: ملت ایران در پیام خود به غرب تاکید کرده که هیچ زمانی قرار نیست از حمایت و پشتیبانی خود از انقلاب دست بکشند و اگر کوچکترین تهدیدی علیه این کشور صورت پذیرد مردم قطعا سخت ترین پاسخ را به دشمنان می دهد.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس خاطرنشان کرد: پیام جدی مردم ایران به آمریکا این است که آمریکای جنایتکار باید این منطقه را رها کرده و هرچه سریع تر از آن خارج شود و اگر این کار را نکند هر روز برای آنها سخت تر از گذشته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوکار: ولایت مداری مهمترین پیام حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن است

جوکار: ولایت مداری مهمترین پیام حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن است