مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 14:172022-02-11سياسي

آزاد سازی ساحل پلاژ مدیران سازمان منطقه آزاد کیش


به مناسبت دهه ی مبارک فجر، عملیات آزاد سازی ساحل پلاژ مدیران سازمان منطقه آزاد کیش در راستای عمل به دستور رییس جمهور انجام شد.

- ، این اقدام در راستای اجرای دستور سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان مبنی بر آزادسازی سواحل با استناد به قانون حفظ حریم 60 متری ساحل، امروز چهارشنبه 20 بهمن با حضور محمدرضا لواسانی سرپرست سازمان صورت گرفت.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در تشریح این اقدام گفت: وجود پلاژ اختصاصی برای مدیران در ارزش های انقلاب نیز نمی گنجد و مدیران باید فلسفه ی خدمت گزاری خود را حفظ کنند.

محمدرضا لواسانی اداره اموال سازمان را موظف به تخلیه ساحل تا 24 ساعت آینده کرد و ادامه داد: در مورد فضاهای در اختیار سازمان و در حریم 60 متر دریا، مکلف به اجرای دستورات هستیم.

وی از تشکیل کمیته ای برای مجموعه فدک به دلایل قانونی و تاریخی خبر داد و تصریح کرد: مکان های دیگری نیز وجود دارند که گرچه در حریم 60 متری، ساختمان نداشته باشند اما در راستای رفع بهره وری های اختصاصی، تعیین تکلیف خواهند شد.

لواسانی در خصوص ساختمان های موجود در این حریم ها که توسط بخش خصوصی ساخته شده است، با تاکید بر لزوم توجه به کسب و کار آنها بیان داشت: انتقال این فضاها به خارج از حریم ساحل در برنامه ای زمان بندی شده مطابق طرح جامع سواحل کیش، به طریقی که هم به کس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزاد سازی ساحل پلاژ مدیران سازمان منطقه آزاد کیش

آزاد سازی ساحل پلاژ مدیران سازمان منطقه آزاد کیش