مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 14:222022-02-11سياسي

لزوم تبیین درست دستاوردهای انقلاب/ مشکلات با مدیران پاکدست حل می شود


امام جمعه رشت با اشاره به لزوم تبیین درست دستاوردهای انقلاب در جنگ روایت ها، گفت: مشکلات جامعه با مدیران پاکدست و عاشق خدمت حل می شود.

- ، آیت الله رسولی فلاحتی در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت در مصلای امام خمینی (ره) ضمن تشکر و قدردانی از حضور حماسی مردم گیلان در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دهه فجر به ویژه 22 بهمن ایام فرخنده محسوب می شود که در اذهان ملت های دنیا به ویژه مردم ایران از بین نرفته و ماندگار شده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه ملت ایران دشمنان خود را به خوبی می شناسند، افزود: ایرانی ها همیشه دوست مظلوم و دشمن ظالم بوده اند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) نیز با شعار حمایت از مظلومان و مستضعفان در برابر طاغوت با پشتوانه مردم قیام کرد، گفت: ملت های غیر مسلمان و آزادی خواه دنیا نیز ندای حمایت از مظلوم امام خمینی (ره) را شنیده و به آن لبیک گفتند.

وی به دستاوردهای فراوان انقلاب اسلامی در بخش ها و حوزه های مختلف اشاره و با بیان اینکه بیان این دستاوردها نفی مشکلات موجود در جامعه نیست، ادامه داد: مشکلات امروز نتیجه سو مدیریت ها و وجود مدیران نالایق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبیین درست دستاوردهای انقلاب/ مشکلات با مدیران پاکدست حل می شود

لزوم تبیین درست دستاوردهای انقلاب/ مشکلات با مدیران پاکدست حل می شود