مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 14:322022-02-11سياسي

حساب کم کاری برخی مسئولان از انقلاب و نظام جدا است


امام جمعه موقت سمنان بابیان اینکه دستاوردهای انقلاب غیر قابل شمارش است، گفت: حساب کم کاری و اهمال برخی مسئولان و مدیران از انقلاب جدا است.

- ، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مسجد امام این شهر ضمن بیان اینکه دشمن امروز تحولات روز ایران را زیر نظر خود دارد و چون از جنگ سخت ناکام بیرون آمده به دنبال جنگ نرم است، ابراز داشت: جوانان آگاه باشند که حساب کم کاری و اهمال برخی مسئولان و مدیران از انقلاب جدا است و گول تبلیغات سو دشمن را نخورند.

وی بابیان اینکه دستاوردهای انقلاب در همه عرصه های مختلف غیر قابل شمارش است، افزود: انقلاب طی این چهار دهه عمر خود با فراز و نشیب های زیادی دست و پنجه نرم کرد علیرغم همه این تفاسیر می بینیم که در بسیاری زمینه های علمی، نظامی، فرهنگی و غیره ایران یکی از بهترین ها است.

امام جمعه موقت سمنان بابیان اینکه هدف اصلی انقلاب حاکمیت الله و نزدیکی به اسلام بود، ابراز داشت: امروز برای پاسداری و صیانت از این داشته ارزشمند و اتصال آن به پرچم مقدس مهدی موعود می بایست در سایه همدل یو وحدت مشکلات موجود را حل کرد تا این موارد بهانه و ابزار دست دشمنان نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساب کم کاری برخی مسئولان از انقلاب و نظام جدا است

حساب کم کاری برخی مسئولان از انقلاب و نظام جدا است