مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 14:372022-02-11سياسي

اجازه ندهیم انقلاب به دست آقازاده ها بیفتد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه مراقبت از انقلاب یک وظیفه است، گفت: نبابد بگذاریم انقلاب از ریل اصلی خارج شود و اجازه ندهیم انقلاب به دست آقازاده ها بیفتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه های نماز جمعه 22 بهمن ماه 1400 همدان، بیان کرد: انقلاب اسلامی یک طرح اجتماعی برای تحقق حیات معقول در جامعه و انتخاب تاریخی یک ملت برای آزادی و استقلال و تغییر در جهت گیری کلی جامعه و خروج از ضعف و سستی به شجاعت و اقتدار بود.

وی ادامه داد: در انقلاب اسلامی جامعه از ستم پذیری به سمت ظلم ستیزی حرکت کرد و حرکت تاریخی ملتی بود که تصمیم گرفت از ظلم به سمت نور تغییر جهت دهد و برای آرمان ها و اهداف الهی تلاش کند و نقشه های بلندمدت استکبار برای تضعیف اسلام را به زمین بزند.

امام جمعه همدان اضافه کرد: همچنین انقلاب، بازی ها و نقشه های استکبار و دشمنان اسلام را بر هم زد و اگر می خواهیم درباره انقلاب قضات کنیم و میزان اهمیت آن را بدانیم باید به جامعیت انقلاب، آرمان ها و اهداف آن توجه کنیم.

شعبانی موثقی تصریح کرد: انقلاب اسلامی انقلابی جامع در اهداف و آرمان ها بود و اهداف جدیدی را برای تمدن بشری گشود و جهان بینی جدیدی که مبتنی بر الوهیت خدا و تکریم انسان بود را پی ریزی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه ندهیم انقلاب به دست آقازاده ها بیفتد

اجازه ندهیم انقلاب به دست آقازاده ها بیفتد