مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 14:472022-02-11سياسي

انکار خدمات نظام جمهوری اسلامی از اهداف جنگ نرم دشمن است


نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان خارجی و نفوذی های داخلی برآنند تا با پمپاژ یاس و ناامیدی در جامعه ما را با خطر مواجه سازند و امروز انکار خدمات نظام جمهوری اسلامی از اهداف جنگ نرم دشمن به عنوان یک خطر است.

- ایسنا/همدان نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان خارجی و نفوذی های داخلی برآنند تا با پمپاژ یاس و ناامیدی در جامعه ما را با خطر مواجه سازند و امروز انکار خدمات نظام جمهوری اسلامی از اهداف جنگ نرم دشمن به عنوان یک خطر است.

کیومرث سرمدی واله در سخنرانی مراسم راهپیمایی 22 بهمن اسدآباد که در مسجد جامع این شهر با حضور حماسی و پرشکوه اقشار مختلف مردم دیار سید جمال الدین اسدآبادی برگزار شد، اظهار کرد: به دلیل همین جنگ نرم دشمنان در انکار خدمات نظام جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری در استراتژی جدید مقابله با دشمنان جهاد تبیین را مطرح کرده اند و باید همه ما با این راهکار به تبیین خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر جنگ نرم دشمن پرداخته و مقابله به مثل کنیم.

وی با بیان اینکه امروز آنان که می گفتند انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نخواهد دید یا مقهور شده اند و یا در کنج عزلت نشسته اند، افزود: انقلاب اسلامی از بدو شروع با توطئه ها، حملات و بحران های متعددی مواجه شده و اگر شهدا، امام، مردم و تف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انکار خدمات نظام جمهوری اسلامی از اهداف جنگ نرم دشمن است

انکار خدمات نظام جمهوری اسلامی از اهداف جنگ نرم دشمن است