مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 14:572022-02-11سياسي

آمریکا باید به اندازه برد موشک خیبر شکن از ایران دور شود


، بهمن امیری مقدم در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه کرمانشاه، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما انقلاب نور بود این انقلاب 2 رکن اصلی دارد.

وی در رابطه با رمز موفقیت انقلاب اسلامی در ایران، افزود: یک انگیزه الهی مقصد را برای ما مشخص کرد و باعث شد رمز اصلی موفقیت انقلاب را که وحدت کلمه است درک کنیم به گونه ای که در شروع انقلاب همه اقشار احساس تکلیف کرده و پشت سر امام بودند و باعث بقای پیروزی اتقلاب شدند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: از ویژگی های انقلاب ما اسلامی و امامی بودن آن است که با عنایت ویژه خدا همراه بود و انقلاب را به یک انقلاب سراسری تبدیل کرد و مردم فرمان امام را تکلیف می دیدند و هنگامی که حضرت امام فرمان هایی را صادر می کردند مردم گوش به فرمان بودند.

وی گفت: افراد فاسدی در این مملکت حکومت می کردند که مردم ما سبب کنار زدن این تفکرات فاسد شدند و از زمانی که مردم پیروز میدان شدند دشمن به هرگونه ای که بود برای پیشبرد اهداف خود از این هدف جلوگیری کرد و حق دخالتی را در گذشته در تصمیمات کشور نداشتیم با انقلاب این تصمیمات را به خود واگذار کردیم.

امیری مقدم بیان کرد: مردم ستم دیده دنیا چشم و نگاه به ایران دارند، هشت سال تمام دشمن به صدام حسین کمک می کرند و نظام جمهوری اسلامی تنها به پیروزی رسید و این با دلاورمندی های جوانان پیش ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا باید به اندازه برد موشک خیبر شکن از ایران دور شود

آمریکا باید به اندازه برد موشک خیبر شکن از ایران دور شود