مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 15:022022-02-11سياسي

استقلال و آزادی از بزرگترین دستاردهای انقلاب است


فرماندار گناوه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دستاوردها و برکات زیادی برای کشور و جهان داشته است گفت: بزرگ ترین دستاوردها انقلاب، استقلال، - آزادی و مبارزه با ظلم و استکبار بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدتقی صفری پیش از ظهر جمعه در مراسم گرامیداشت یوم الله 22 بهمن و چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در مصلی جمعه گناوه اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی، پیروزی حق بر باطل، نور بر ظلمات و تاریکی و پیروزی مستضعفان بر مستکبران و غارتگران و بیداری و رهایی مردم مظلوم ایران اسلامی از چنگال و ظلم و ستم غارتگران بود.

فرماندار گناوه افزود: یوم الله 22 بهمن یادآوری روزی است که با نفس مسیحایی امام راحل (ره) با همت و پشتیبانی ملت غیور و قهرمان ایران اسلامی، انقلاب شکوهمند اسلامی به پیروزی رسید و شاه خائن که دارایی های ملت ایران را در دست ابرقدرت ها و غارتگران قرار داده بود سرنگون شد.

وی گفت: 22 بهمن احیاگر اسلام ناب است و انقلاب اسلامی، حکومتی بر پایه دین و دیانت و قرآن و ولایت و اهل بیت عصمت و طهارت بر پایه مردم سالاری دینی برای همه مردم جهان به ارمغان آورد.

صفری تصریح کرد: در این روز بزرگ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حکومتی جدید با الگوگیری و اطاعت پذیری از اهل بیت عصمت و طهارت بر پایه اسلام و مردم سالاری دینی و بر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال و آزادی از بزرگترین دستاردهای انقلاب است

استقلال و آزادی از بزرگترین دستاردهای انقلاب است