مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 15:022022-02-11سياسي

استان سمنان با وحدت گره خورده است/لزوم ایستادن مقابل جریان اختلاف


امام جمعه دامغان بابیان اینکه نیاز امروز جامعه به وحدت، اتحاد و دست برادری دادن به یکدیگر است، گفت: برای جلوگیری از نفوذ دشمن باید مقابل جریان اختلافات ایستاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدحسن رستمیان ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه این هفته دامغان به میزبانی مصلی امام این شهر ضمن بیان اینکه نباید فراموش کرد آنچه باعث پیروزی انقلاب شد همسو شدن همه گروه ها، اقشار و سلیقه های مختلف بود، ابراز داشت: بی شک اگر اتحادی بین مردم وجود نمی داشت انقلاب نیز به پیروزی دست نمی یافت و بعد از چهل وسه سال تداوم نداشت لذا باید همین رمز موفقیت بین مسئولان نظام و مردم باید ادامه دار باشد.

وی بابیان اینکه دشمن به دنبال دامن زدن به اختلافات است تا بتواند باریشه دواندن در آن به نتایج دلخواه خود دست یابد، افزود: استان سمنان استانی سراسر وحدت و یکپارچگی است و باید برای حفظ این مهم و جلوگیری از نفوذ دشمن مقابل جریان اختلافات ایستاد.

صدای اتحاد، دشمن ناامید کن است امام جمعه دامغان با اشاره به ماجرای پخش کلیپ منتشرشده از صحن شورای اسلامی شهر سمنان بابیان اینکه توهین و اهانت به مسئولان جامعه راهبرد درستی نیست و تنها باعث خشنودی دشمن می شود، ابراز داشت: انتظار می رود در دولت رییسی همه صداها برخاسته از وحدت و همدلی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان سمنان با وحدت گره خورده است/لزوم ایستادن مقابل جریان اختلاف

استان سمنان با وحدت گره خورده است/لزوم ایستادن مقابل جریان اختلاف