مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 15:122022-02-11سياسي

انتخاب سریع فرماندار مطالبه اصلی مردم خمینی شهر از دولت است


دولت هر چه سریع تر در انتخاب فرماندار برای شهرستان خمینی شهر اقدام نماید که این امر یک مطالبه مردمی است تا این شهرستان از بلاتکلیفی رها شود.

- ، حجت الاسلام سید محمد موسوی در نماز جمعه 22 بهمن جشن چهل و سومین سالگرد گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: با رعایت تقوا و دوری از گناه برکات و رحمت پروردگار بر بندگان نازل می شود که این از مهمترین اثرات پرهیزگاری است.

وی با اشاره به روز 22 بهمن که روز اضمحلال طاغوت و سقوط حکومت دیکتاتوری پادشاهی و روز تجلی قدرت الهی است، افزود: در قرآن کریم بیان شده که حکومت به دست صالحان و مستضعفان سپرده می شود و این آرمان در بهمن ماه سال 57 با رهبری معمار انقلاب و وحدت و یکدلی مردم تحقق یافت.

امام جمعه خمینی شهر با بیان این مطلب که تشکیل حکومت اسلامی بر عهده ولی خدا و جانشینان و فقهای جامعه است، ادامه داد: با وجود اینکه امیرالمؤمنین (ع) ولی الله الاعظم زمان خود بوداما جامعه آمادگی پذیرش ولایت ایشان را نداشت و این روند در جامعه موجب 25 سال خانه نشینی مولای متقیان شد.

دشمن جرأت هیچ گونه دست درازی به مملکت شیعی ایران را ندارد وی در ادامه از حضور پرشور مردم در راستای حضور در گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در بیعت با شهدا و امامین انقلاب تشکر نمود و گفت: امروز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب سریع فرماندار مطالبه اصلی مردم خمینی شهر از دولت است

انتخاب سریع فرماندار مطالبه اصلی مردم خمینی شهر از دولت است