مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 15:172022-02-11سياسي

جهاد تبیین باید به یک فرهنگ همیشگی تبدیل شود


جهاد تبیین یک فرهنگ همیشگی است که بایستی وجود داشته باشد، چراکه دشمنان در حال هجمه به نظام هستند و ما هم باید هرروز با سلاح جهاد تبیین در برابر دشمن بایستیم و حقایق نظام اسلامی را برای مردم بازگو کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی امام جمعه نطنز در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تقدیر و تشکر از حضور باشکوه همت حزب الله و راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اظهار کرد: امروز در کشور حماسه جدیدی آفریده شد و در برخی از شهرها ازجمله نطنز راهپیمایی به صورت حضوری و باشکوه ویژه برگزار شد و این برگ زرین دیگری بود که در افتخارات نظام ثبت و ضبط شد.

 وی افزود: جمهوری اسلامی ایران سه ویژگی برجسته دارد، اولین ویژگی ایستادگی و تسلیم نشدن در برابر دشمن است، امروز جبهه مقاومت با الگوبرداری از ایران اسلامی در حال مبارزه با ظلم و استکبار جهانی است.

 یعقوبی افزود: دومین ویژگی حضور مقتدرانه ایران در مرزهای نزدیک به رژیم صهیونیستی باعث شده که خواب از چشمان رژیم کودک کش گرفته شود و هرلحظه احساس ناامنی کند و ویژگی سوم حمایت همه جانبه از مجاهدان فلسطینی است که مرزهای شیعه سنی یکی شده و با وحدت تمام در پشت سر مردم مظلوم فلسطین ایستاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین باید به یک فرهنگ همیشگی تبدیل شود

جهاد تبیین باید به یک فرهنگ همیشگی تبدیل شود