مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 15:222022-02-11سياسي

دشمن ازطریق فضای مجازی به دنبال ایجاد خلل در اراده مردم ایران است


امام جمعه بناب با بیان اینکه دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال ایجاد خلل در اراده مردم ایران است، گفت: مردم اجازه ندهند شیاطین بدخیم در اراده آنها خللی ایجاد کنند.

- تبریز- امام جمعه بناب با بیان اینکه دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال ایجاد خلل در اراده مردم ایران است، گفت: مردم اجازه ندهند شیاطین در اراده آنها خللی ایجاد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی امروز در خطبه های آیین عقیدتی سیاسی جمعه شهرستان بناب با اشاره به آیاتی از سوره ابراهیم (س) گفت: در شرایط کنونی بارزترین مصداق این آیه شریفه نهضت و انقلاب شما مردم نجیب است و این نظام یک نظام عاشورایی است و جمهوری اسلامی با هیچیک از نظام های دنیا شباهت ندارد.

وی افزود: این نظام بر پایه اعتقاد و شهادت نهادینه شده است و بهترین مثال برای گفته های بنده وصیت نامه صدها هزار شهید است که در چکیده آنها آمده است که قدردان این نظام و انقلاب باشید.

خطیب جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه انقلاب اسلامی قلب تمام ملت ها را تسخیر کرده و جهان خواران خواب راحتی ندارند و هیمنه پوشالی استکبار را برهم زده است؛ اذعان کرد: نزدیک به شش سال است شیاطین با آن ابهت پوشالی خود در یمن گرفتار شده اند و نگذاشته اند در ظالمان ابهتی بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن ازطریق فضای مجازی به دنبال ایجاد خلل در اراده مردم ایران است

دشمن ازطریق فضای مجازی به دنبال ایجاد خلل در اراده مردم ایران است